Salgsbetingelser
Generelle oplysninger
Stormberry.dk
CVR: 35984836
Adresse: Stolbergsvej 2, 2970 Hørsholm.
Email: hej@stormberry.dk
Betaling
Vi tilbyder følgende betalingsmuligheder:
- Dankort/VISA-Dankort
- VISA
- Mastercard
- PayPal
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive 25% moms. Din betaling bliver først trukket, når varen afsendes fra vores lager.
Ved betaling med kreditkort reserveres beløbet på din konto ved ordreafgivelse. Reservationen frigives automatisk efter 7 dage, hvis varen ikke er afsendt inden da.
Levering
Vi tilbyder følgende leveringsmuligheder:
- Dao Pakkeshop: 29 kr.
- PostNord: 39 kr.
- Gratis fragt ved køb over 299 kr.
Normal leveringstid er 1-3 hverdage.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din vare. Fortrydelsesretten gælder fra det tidspunkt, hvor du, eller en person du har udpeget (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.
For at gøre brug af fortrydelsesretten skal du:
- Informere os om din beslutning om at fortryde købet
- Returnere varen i væsentligt samme stand og mængde
- Afholde returneringsomkostningerne selv
Varen skal returneres til: Stolbergsvej 2, 2970 Hørsholm.
Returnering
Ved returnering skal du:
- Meddele os at du ønsker at returnere varen inden for de 14 dage
- Sende varen retur i original emballage
- Vedlægge en kopi af fakturaen
- Sikre at varen er forsvarligt indpakket
Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen og track & trace nummeret, indtil vi har behandlet din returnering.
Refundering
Ved godkendt returnering refunderer vi det fulde købsbeløb inklusiv standardleveringsomkostninger senest 14 dage efter, vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde refunderingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Refunderingen sker til samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet.
Reklamationsret
Du har 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved:
- Forkert brug af produktet
- Manglende vedligeholdelse
- Almindelig slitage
Klagehåndtering
Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte os på [email]. Vi vil behandle din henvendelse hurtigst muligt og senest inden for 14 dage.
Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indgive en klage til:
Center for Klageløsning Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg www.naevneneshus.dk
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Vi behandler dine personoplysninger fortroligt og i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Du kan læse mere om vores persondatapolitik her.